Handelsbetingelser - I Go Green

Hos oss er gjennomsiktighet ikke bare et ord. Det er hele vår ideologi. Vi tror på vårt produkt og på vårt konsept. Derfor har vi total gjennomsiktighet. Hvis vi på noen måte ikke lever opp til vår egen påstand, skriv til oss på hallo@igogreen.com

Angrerett
Kjøpsloven gir deg som kjøper 14 dagers returrett ved kjøp på nettet. Så hvis du angrer på ditt kjøp, eller er det etter din mening noe galt med produktet, så nøl ikke med å sende varen i retur. Bare sørg for vi har varen i hende senest 21 dager etter at du mottok den. Skriv også en e-post til hallo@igogreen.com vedrørende din henvendelse. Bruk av våre produkter er på egen risiko.

Betaling
Vi tar imot VISA og Mastercard.

E-post

Hvis du velger å takke ja til å motta spesialtilbudet fra oss, sender vi deg nyhetsbrev. Du kan alltid melde deg av disse ved å henvende deg til oss.

Levering
Levering er med PostNord og det tar ca. 4-5 virkedager.

Frakt
I motsetning til mange av våre konkurrenter leverer vi direkte til postkassen din. Vi har lagt hjernen i bløt og funnet en måte hvor vi kan sikre at produktet ditt lander i postkassen din. På den måten slipper du å gå på posthuset. Fraktgebyr: 29 kr.

Abonnement

Når trekker vi pengene? Ikke før vi sender deg pakken. Du kommer med andre ord aldri til å måtte betale for produktet på forhånd.

Kvittering: Når vi sender pakken til deg mottar du samtidig en kvittering på e-post.

Nytt kort: Hvis du skifter kort, kommer vi til å automatisk sende en e-post hvor du får mulighet for å taste inn de nye kortopplysningene dine. Du kan også selv logge inn og rette dette.

Oppsigelse: Vi har ingen binding på abonnementene. Har du fått nok leveringer og ikke synes det er nok å hoppe over en levering eller to, så kan du fra dag til dag oppsi abonnementet. Oppsigelsen gjelder fra du har sendt mailen. Bare skriv til oss på hallo@igogreen.com med oppsigelse i emnefeltet.

Når du opretter en konto hos os, godtar du at vi kan kontakte deg.

Flere abonnementer på samme adresse: Vi tillater max 1 abonnement per produkt og per adresse. Hvis du ønsker varen oftere skal frekvensen av leveringer settes deretter på ditt abonnement. Etter kjøpet kan du via din kundeprofil sette leveringer etter eget ønske. Vi kan avsende en pakke hver dag, hvis du skulle ønske.

Endringer i abonnement og priser
Av og til kan det hende at vi tar et produkt/abonnement av hyllen, eller at det skjer en endring i prisen på et eksisterende abonnement. Da vil du få en varsel pr mail, slik at du kan kansellere abonnementet ditt hvis du ikke aksepterer en evt stigning i pris.

me